tiistai 27. maaliskuuta 2012

What there is to complain about?



Nämä yllä näkyvät sanat ovat laulusta "Good Life" jonka esittäjänä toimii One Rebublic. Mun mielestä jokaisen pitäs kuunnella tää laulu, koska ihan turhaa olla masentunu, sillon ei elämä ole kivaa! On paljon mukavampaa olla iloinen ja hyvällä tuulella, sillon kaikki tuntuu mukavammalta. :)
Jo ton biisin nimiki on ihan täydellinen, koska Suomessa ihmiset elää TOSI hyvää elämää ja sellaset jotka valittaa kokoajan on ihan tyhmiä ku ei tajua miten hyvin niillä on asiat. Joskus tietenki saa valittaa, koska ei aina voi olla fiilikset katossa, mutta kunhan ei sillä valittamisella pilaa muiden hyvää mieltä. Mua se ainakin piristää ku näkee että muilla on hyvä mieli! :)
Minä ite elän hyvinkin hyvänmielistä elämää, koska oon päättäny niin, ja se on mun mielestä paljon mukavampaa kun surullisena eläminen! Suosittelen muillekkin! :) Kyllä se jokaiselta onnistuu ainaki tässä elämänvaiheessa missä ite olen. Se on elämänasenteesta kiinni millä mielellä päivää alkaa elämään :)
Yleensä ne, jotka on kaikista angstisimpia, niillä on kaikki elämässä tosi hyvin, mut ne ei vaan osaa arvostaa sitä ja ehkä ne ei vaan ymmärrä sitä vielä.

Tässä on tää hyvänmielen biisulainen jossa on kivat sanat ja siinä on ihana videotskilainen ja sitten muutenkin nam :)) Musiikista saa aina iloista mieltä!



Olkaa iloisia ja hymyilkää ihmisille, vaikka ette tuntisikaan heitä, siitä tulee hyvä mieli, ja samalla sille, jolle hymyilee, tulee hyvä mieli! :)
Hymy on hyvän elämän raaka-aine!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti